mandag 26. desember 2011


Ønsker alle dere fine lesere av bloggen min
en riktig GOD JUL og GODT NYTT ÅR!

Vi har fått verdens beste julepresang i år. Noen dager før selveste julekvelden kom nemlig gutten vi har ventet sånn på til verden. Jeg har blitt tobarnsmamma. En ny epoke i livet er definitivt her for oss.

Dermed tar bloggen seg en liten ferie framover. Men, jeg fikk pizzastein i julegave! Så på nyåret skal jeg teste ut et tonn med forskjellige pizzavarianter som dere skal få høre om...så stay tuned:)

4 kommentarer:

Stempelguri sa...

Gratulerer så mye som tobarnsmamma :) Er såå koselig med liten baby!! Blir spennende med pizzainnlegg, vi elsker pizza her i familien, og har lenge vært på utkikk etter pizza-stein..du vet ikke hvor man kan få tak i en sånn? Fikk anbefalt å lete hos de som selger Weber-griller, men de kunne ikke hjelpe her jeg bor :( Hadde vært supert med et tips ;) Fortsatt God Jul, og godt nytt mat-år :))

Anonym sa...

God Jul!

Benedicte Sofie sa...

gleder meg til å høre:) godt nyttår

Anonym sa...

Gratulerer! Elsker bloggen din :) God inspirasjon :D